Új projekt

A minap szuper ötletet kaptam a barátnőmtől -aki csodaszépen köt- egy most indult felhívásra, amelyben húsvéti nyuszi horgolás leírásának teszteléséhez keresnek tagokat.
Korábban még sosem vettem részt ilyesmiben, de találkoztam már sok felhívással és játszottam is az ötlettel, de mindig elodázásra került a dolog.

Mivel most amúgy is aktuálisak a nyusziminták a húsvét miatt, így én is jelentkeztem, és beválogattak.
Ezúton is köszönöm a lehetőséget Tekten Edinának!

Pénteken megkaptuk a fej leírását, tegnap pedig a fülekét is. Azon nyomban belekezdtem, és egyből két példányban készítem Őnyulaságát, hogy lássam a különbséget a 2 fonal között. 
A fehér nyuszi Red Heart Soft 01-essel, a szürke pedig Bravo 8295-ös fonalból készült, amiből a karácsonyi skandináv manók is. 
Nekem nagyon tetszik, és várom a folytatást, az eddigi eredményt pedig mutatom. :)



Ha tetszik a nyuszi, akkor jelezd kommentben vagy Facebook-on.

Megjegyzések